RimAn epäviralliset rallytokokilpailut 19.8

Aika: 19.8.2022 klo 18:00

Riihimäen agility järjestää epäviralliset rallytokokilpailut perjantaina 19.8. klo 18:00 alkaen. Kilpailut käydään RimAn hallissa osoitteessa Helsingintie 2530, Riihimäki.

Luokat:
MES, VOI, AVO, ALO
Voit ilmoittaa koiran luokkaan, johon sillä on parhaillaan kilpailuoikeus tai ylempään luokkaan. Voit halutessasi ostaa samalle radalle myös toisen startin harjoitteluun, tällöin kilpailussa mukana on ensimmäinen suorituskerta.

Ennakkoilmoittautuminen 17.8. klo 21.00 saakka. Ilmoittautumislomake:

Hinta ennakkoon ilmoittautuessa 5€/ startti ja paikan päällä 8€/startti. RimA:n jäsenet 2,5€ / 4€.
Maksa kilpailumaksu ENNEN lomakkeen täyttämistä, maksun arkistointitunnus kysytään ilmoittautuessa. Paikan päällä ilmoittautuessa maksutapoina käteinen tai kortti.
Kilpailumaksun maksu ennakkoon Riihimäen agility ry:n tilille
FI97 4108 0011 4506 50 viitteellä 1504. Valmistaudu näyttämään tarvittaessa kuitti maksusta paikan päällä esim. nettipankista.

Kilpailupaikkana toimii RimA:n hiekkapohjainen halli osoitteessa Helsingintie 2530 Janakkala. Paikan päällä ei ole vesipistettä, joten varaa mukaasi juomavettä. Kilpailupaikalla toimii pienimuotoinen buffetti.

Erillistä kilpailukirjettä tai lähtölistoja ei lähetetä.
Lähtölistat ovat nähtävillä paikan päällä rataantutustumisen alkaessa.

Kilpailu alkaa klo 18.00 mestariluokalla ja seuraava luokka alkaa heti, kun edellinen on saatu päätökseen ja palkinnot jaettua. Kuhunkin luokkaan on mahdollista jälki-ilmoittautua kyseisen luokan rataantutustumisen alkuun saakka. Käy ilmoittautumassa saapuneeksi, vaikka olisit ilmoittautunut ennakkoon. Tarkastamme rokotuksia pistokokein.
Kilpailuun otetaan mukaan enintään 30 starttia.
Koiraa voi palkita radalla, radalle EI SAA tiputella nameja. Namilla tai lelulla palkitsemisesta vähennetään pisteitä kokonaisuorituksesta.

Tiedustelut, peruutukset ym: rallyterhi@gmail.com